Austrijske železnice OBB traže hiljade novih radnika. Kompanija je saopštila da će u narednim godinama svake godine biti otvoreno 3.400 radnih mesta, što nije samo rezultat sve većeg broja putnika, već i smene generacija, pošto zaposleni rođeni u bejbi-bum generaciji odlaze u penziju.

Državna kompanija oglašava poslove koji se smatraju bezbednim u vreme ekonomskih nemira, napisali su u saopštenju.

Kako ističu iz Austrijske železnice, budući železničari mogu da se raduju brojnim prilikama za napredovanje i pravedne zarade, a pored fleksibilnih modela radnog vremena i obimnih socijalnih beneficija, prema njihovim rečima, OBB nudi radno okruženje koje podržava ravnotežu između posla i privatnog života.

“Železnice nisu samo ekološki prihvatljive, već i otporne na krize”, rekla je austrijska ministarka za zaštitu životne sredine, energetiku i mobilnost Leonore Gevesler.

Izvršni direktor OBB-a Andreas Mata rekao je prilikom objave da kompanija nudi mogućnosti za karijeru mnogima koji traže novi početak. Podržavamo ljude u teškim vremenima i jačamo našu kompaniju novim kvalifikovanim radnicima, rekao je on.

Prošle godine, Austrijske železnice su bile među najpouzdanijim železničkim operaterima sa skoro 95 odsto tačnosti vozova. Cela korporacija zapošljava oko 42.000 ljudi koji rade na železničkoj i autobuskoj mreži (i preko 2.000 pripravnika). Oni se brinu o oko 1,3 miliona putnika dnevno, navodi se na sajtu OBB.

Ovogodišnji najbolji železnički oprater u Evropi je glavni železnički operater u Italiji Trenitalia, prema novoj studiji koju je objavila evropska nevladina organizacija Transport & Environment (T&E).

Nakon Trenitalije, sledeći je švajcarski operater SBB i češka kompanija RegioJet. Četvrti je austrijski OBB, ispred francuskog SCNF-a.

"Trenitalia se ističe svojim iskustvom putovanja, SBB je najpoznatiji operater u Evropi, a RegioJet ima neke od najpovoljnijih karata", navodi T&E u izveštaju.

(Eupravo zato)