Kao odgovor na masovno širenje dezinformacija tokom prethodnih predsedničkih izbora, tehnološke kompanije ove godine nastavljaju sa pojačanim nadzorom.

Prvobitni datum završetka perioda ograničenja bio je sreda, 6. novembar, u ponoć po pacifičkom vremenu, ali je Meta na svojoj veb stranici objavila da će zabrana biti produžena "do kasnije ove nedelje"

Tokom perioda ograničenja, Meta zabranjuje nove političke oglase.

Međutim, prethodno prikazani oglasi sa najmanje jednim prikazom pre primene zabrane će nastaviti da se prikazuju, iako sa ograničenim opcijama izmene.

Meta ostaje pri svojoj politici iz prethodnih godina, tvrdeći da možda neće biti dovoljno vremena da se efikasno osporie nove tvrdnje iznesene u političkim oglasima tokom poslednjeg izbornog perioda.

Prošle godine, Meta je zabranila političkim kampanjama i oglašivačima u drugim regulisanim industrijama da koriste svoje nove generativne AI reklamne proizvode.

Inače, period ograničenja sprečava oglašivače da uklone "plaćene" izjave o odricanju odgovornosti sa svojih oglasa, da uređuju ciljnu publiku svojih oglasa i da dupliraju svoje najuspešnije plaćene oglase.

Gugl takođe ima pauzu u oglasima vezanim za izbore u SAD sve dok se "poslednja birališta ne zatvore na dan izbora", ali ne uključuje informativne kampanje koje vode državni ili savezni državni organi koji su zaduženi za izborni proces.

(M.A./EUpravo zato/reuters.com)