TikTok je jedna od najvećih platformi društvenih medija i pripada grupi Bytedance, čije je sedište u Kini.

Korisnici mogu da stvaraju i dele kratke videozapise, a uskoro će moći da kupuju proizvode koji su predstavljeni u tuđim videozapisima ili prenosima uživo.

Proces kupovinr integrisan je u aplikaciju, s pothranjenim podacima o plaćanju korisnika, tako da nema potrebe za povezivanjem sa trgovinom dobavljača.

Maks Burianek, koji je zadužen za nemački TikTok shop, kaže da će kupovina putem aplikacije biti "besprekorno iskustvo".

Formati videozapisa i uživo na TikToku "nude mogućnost prenošenja puno više informacija nego što to može statična stranica proizvoda", rekao je on.

Prema sopstvenim podacima, TikTok ima oko 24,2 miliona mesečnih korisnika u Nemačkoj.

U zemljama uključujući Sjedinjene Države, Veliku Britaniju, Irsku i Španiju, aplikacija se već neko vreme koristi za kupovinu.

TikTok shop takođe bi trebalo da bude pokrenut u Francuskoj i Italiji, takođe naredne nedelje.

(M.A./EUpravo zato/seebiz.eu)