BALFIN Grupa i Flying Tiger Copenhagen ušli su u strateško partnerstvo za otvaranje 50 prodavnica širom regiona Zapadnog Balkana u naredne četiri godine.

Kako je saopšteno, ovaj značajan dogovor predstavlja važan korak ka unapređenju maloprodajnog ekosistema regiona i potvrđuje posvećenost obe kompanije održivom rastu, inovacijama usmerenim na potrošače i prekograničnoj saradnji.

Prva prodavnica biće otvorena u oktobru 2025. godine u Skoplju, Severna Makedonija, a planirano je i otvaranje prodavnica širom Albanije, srpske pokrajine Kosovo i Metohija, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.

"Nadovezujući se na naše snažno prisustvo širom Evrope i uspešan ulazak na tržište Turske u oktobru 2024, Zapadni Balkan vidimo kao logičan sledeći korak u našem širenju. Apetit regiona za međunarodnim brendovima i entuzijazam za kreativne, pristupačne proizvode savršeno se uklapaju u koncept Flying Tiger Copenhagen-a. Uzbuđeni smo što ulazimo na ovo tržište i radujemo se susretu s potrošačima širom Zapadnog Balkana", izjavio je Julius Šmidt, regionalni direktor za Indiju, Bliski Istok i Afriku u Flying Tiger Copenhagen-u.

Šta će prodavati i koje su cene?

Steven Grunerud, potpredsednik za razvoj strategije u BALFIN Grupi, opisao je partnerstvo kao snažan spoj zajedničkih vrednosti i strateških vizija.

"Kao lider u maloprodajnom sektoru Jugoistočne Evrope, BALFIN Grupa predstavlja kapiju za vrhunske međunarodne brendove koji žele da pristupe ovom živopisnom i brzo rastućem tržištu. Naša saradnja sa Flying Tiger Copenhagen-om je dokaz našeg uverenja u dugoročna partnerstva koja donose vrednost i kvalitet našim potrošačima", istakao je.

Pored svojih komercijalnih aspekata, ovo partnerstvo ima potencijal da generiše značajne socioekonomske koristi za region. Očekuje se otvaranje oko 400 novih radnih mesta u pet zemalja, sa fokusom na lokalne operativne uloge koje direktno doprinose ekonomskom osnaživanju i razvoju radne snage.

Osnovan 1995. godine, Flying Tiger Copenhagen ima više od 1.000 prodavnica u 38 zemalja širom sveta. Asortiman proizvoda obuhvata dekoraciju doma, kuhinjski pribor, igračke, kancelarijski materijal, pribor za proslave i sezonske artikle za praznike.

U pitanju je prodavnica najsličnija Pepco-u u Srbiji, lancu široke potrošnje. Tamo se čaše mogu pazariti za dva evra, rokovnici za tri ili četiri, posteljine za 10 do 15. Ono što je karakteristično za njih da imaju proizvode koji donose skandinavski stil. Cene na Zapadnom Balkanu će, pretpostavlja se, biti slične evropskim, a kupci mogu da očekuju šareni i maštoviti izbor.

(Eupravo zato/Ekapija)