Kissabel, inovativna sorta jabuke je posebno usmeren ka potrošačima koji žele da istraže nove, uzbudljive ukuse.
Kissabel jabuke dostupne su na velikim tržištima, uključujući Veliku Britaniju, Francusku, Nemačku, Italiju i Švajcarsku, a proizvodnja sorti sa crvenim i ružičastim mesom stalno raste.
Kompanije koje poseduju licencu za njihovu proizvodnju i distribuciju postavljaju temelje za dalji rast potražnje.
Na britanskom tržištu, Kissabel jabuke prisutne su u supermarketima uz promotivne kampanje koje ističu jedinstvenu boju mesa i izuzetan ukus.
"Cilj nam je da povećamo potražnju i izgradimo prepoznatljiv brend", navode iz kompanije Worldwide Fruit, jednog od licenciranih distributera.
Kissabel jabuke doprinose rastu prodaje u ovoj kategoriji, privlačeći nove potrošače. Ambicija brenda je da obezbedi stalnu dostupnost proizvoda tokom cele godine, kroz saradnju sa proizvođačima sa obe hemisfere. Kissabel se pozicionira kao jedinstvena jabuka koja donosi svežinu i nove mogućnosti na tržište voća.
Francuska - Nove promotivne strategije
U Francuskoj, partneri Blue Whale i Mesfruits rade na strategijama za jačanje tržišne pozicije, sa naglaskom na promocije u prodavnicama i specijalne kampanje tokom određenih perioda godine.
Mesfruits se fokusira na domaće tržište, dok Blue Whale širi prisustvo u urbanim zonama i istražuje mogućnosti na azijskim tržištima. Promotivne aktivnosti naglašavaju vizuelnu privlačnost i jedinstvenost Kissabel jabuka.
Nemačka - Kampanje i događaji za potrošače
Na nemačkom tržištu, Kissabel jabuke su deo ponude velikih supermarketa, uz marketinške aktivnosti koje uključuju događaje u prodavnicama, kao što su takmičenja u pripremi kolača i poslastica.
Njihov jedinstveni izgled čini ih posebno privlačnim za potrošače koji uživaju u pripremi poslastica, naročito tokom prazničnih perioda.
Švajcarska i Italija - Premijum strategija i gurmanski segment
U Švajcarskoj i Italiji, Kissabel je pozicioniran kao proizvod namenjen potrošačima koji vrednuju inovativne i visokokvalitetne voćne sorte. U Švajcarskoj, promotivne aktivnosti uključuju saradnju sa specijalizovanim prodavnicama i gurmanskim sektorom, dok se u Italiji akcenat stavlja na prirodne karakteristike sorti, kao što su intenzivna boja mesa i specifična aroma, koja je unapređena povoljnim klimatskim uslovima u regionima uzgoja.
(M.A./EUpravo zato/agrobiznis.rs)