Kompanija WMG (Wireless Media Group) učestvuje kao jedan od ključnih partnera konferencije Digital Day 2025, koja se održava 29. i 30. maja u Domu omladine u Beogradu, pod sloganom „Povratak čoveka u centar digitalne revolucije“.

Zahvaljujući učešću svojih vodećih stručnjaka, WMG će doprineti aktuelnim razgovorima o budućnosti oglašavanja, medija i tehnologije.

Prvog dana konferencije, Predrag Vojinović, Creative Director u agenciji Method (članici WMG), učestvovaće na panelu „Agencije u 2025: Reset, Reinvent ili Relevance?”, koji se održava od 12:45 do 13:45 u Theatre Hallu. Vojinović će govoriti o sve bržoj transformaciji agencijskih modela pod uticajem tehnologije i promenjenih očekivanja tržišta, okruženju koje zahteva agilnost i redefinisane odnose između klijenata i agencija.

Drugog dana, 30. maja, u okviru panela „Medijski Chat: AI, Data, Budućnost”, Ana Marković, Digital Media Director u WMG, govoriće o promenama koje veštačka inteligencija i analitika donose u digitalno novinarstvo, kao i o stvaranju održivih medijskih modela. U vremenu u kojem se sadržaj meri brzinom i efikasnošću, Marković će govoriti o tehnološkoj odgovornosti i strateškom pristupu, kao i digitalnoj transformaciji.

Istog dana, Aleksandar Petković, Head of Marketing u WMG Product & Services (članici WMG), predstaviće istraživanje Retail Digital Advertising Capability Map 1.0, prvo domaće mapiranje tržišnih kapaciteta u oblasti retail media oglašavanja. U trenutku kada IAB Europe projektuje 31 milijardu evra vredno tržište retail oglašavanja do 2028. godine, ovo istraživanje pozicionira Srbiju kao zemlju s realnim potencijalom za ubrzanu digitalnu adaptaciju u sektoru maloprodaje.

Učešćem eksperata u panelima s ključnim temama, kompanija WMG (Wireless Media Group) potvrđuje svoju stratešku opredeljenost i posvećenost digitalnoj transformaciji.

(EUpravo zato/WMG)