Ove godine Festival Kampanje sa svrhom će po prvi put odlikovati kampanje u novoj RED (GENDER) kategoriji posvećenoj rodnoj ravnopravnosti.

"Ove godine odlučili smo da po prvi put uvedemo posebnu kategoriju za rodnu ravnopravnost. Ta ideja je ponovo inspirisana radom dr Marije Montesori i stanjem u našem društvu. Dr Montesori je bila borkinja za dečja ali i ženska prava i smatrala je da su ona međusobno povezana. Kada je deci i ženama bolje, bolje je svima, a ta tema je na našim prostorima nedovoljno osvetljena. Želimo da podstaknemo da se o tome priča i nagradimo one koji su podigli glas, jer mi smo Kampanje sa svrhom", objašnjava Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Festivala.

Festival zadržava svoj revijalni karakter u kontekstu svoje misije podsticanja društveno odgovorne komunikacije, ali će kampanje koje učestvuju biti bodovane po ugledu na najveće svetske festivale.

Po prvi put biće proglašene najbolje društveno odgovorne kampanje u tri kategorije: ECO (GREEN), SOCIAL (YELLOW) i GENDER (RED) kategoriji.

Kampanja koja ponese titulu "Kampanje sa svrhom" je kampanja koja je koristila moć komunikacija da dotakne društveni problem, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, kao i kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece, žena i svih pojedinaca u Srbiji.

Pravo učešća na Festivalu imaće pravna lica sa teritorije Srbije, i to marketinške, PR i digitalne agencije, kompanije, institucije, organizacije civnilnog društva i mediji, a o tome ko će poneti titulu Kampanje sa svrhom odlučuje tim počasnih selektora.

Svečana dodela održava se tradicionalno na Međunarodni dan deteta, 20.novembra.

Kampanje sa svrhom inače imaju cilj da podstiču kompanije da komunikacione ciljeve usklađuju sa interesima celog društva, kombinujući svoju svrhu poslovanja sa dobrobiti pojedinca i društva.

(M.A./EUpravo zato)