Rezultati AdEx istraživanja pokazuju da je prošle godine industrija digitalnog oglašavanja u Srbiji porasla je 27,5% u odnosu na prethodnu.
Tačnije, zabeležen je rast sa 83 miliona na 106 miliona evra utrošenih za digitalno oglašavanje u našoj zemlji, rezultati su AdEx istraživanja koje prenosi Netokracija.
Međutim, potrošnja na digitalno oglašavanje po glavi stanovnika, i dalje je jedna od najnižih u Evropi (12,6 evra), u poređenju sa evropskim prosekom koji je 115 evra.
Kada su u pitanju društvene mreže, na oglašavanja putem ovih kanala, potrošeno je 36,47 miliona evra i ono beleži rast od od 42%.
Tu je ubedljivu pobedu odnela mreža Facebook (33,8 miliona) koji je u senci ostavio ostale društvene mreže - LinkedIn (1,2 miliona), Twitter/X (598.000), Snapchat (400.000) i VIBER (337.000).
(M.A./EUpravo zato/eKapija.com)