Na digitalno oglašavanje u Srbiji prošle godine potrošeno 106 miliona evra: Po glavi stanovnika i dalje daleko od Evrope

Tokom prošle godine industrija digitalnog oglašavanja u Srbiji porasla je 27,5% u odnosu na 2022. godinu

MONDO/Stefan Stojanović

Rezultati AdEx istraživanja pokazuju da je prošle godine industrija digitalnog oglašavanja u Srbiji porasla je 27,5% u odnosu na prethodnu.

Tačnije, zabeležen je rast sa 83 miliona na 106 miliona evra utrošenih za digitalno oglašavanje u našoj zemlji, rezultati su AdEx istraživanja koje prenosi Netokracija.

Međutim, potrošnja na digitalno oglašavanje po glavi stanovnika, i dalje je jedna od najnižih u Evropi (12,6 evra), u poređenju sa evropskim prosekom koji je 115 evra.

Kada su u pitanju društvene mreže, na oglašavanja putem ovih kanala, potrošeno je 36,47 miliona evra i ono beleži rast od od 42%.

Tu je ubedljivu pobedu odnela mreža Facebook (33,8 miliona) koji je u senci ostavio ostale društvene mreže - LinkedIn (1,2 miliona), Twitter/X (598.000), Snapchat (400.000) i VIBER (337.000).

(M.A./EUpravo zato/eKapija.com)