Nakon što je prošle nedelje čitav svet iskusio ogroman pad sistema, zbog neuspešnog apdejtovanja softvera, kompanija za kibernetičku sigurnost "CrowdStrike" je želela da zahvali zaposlenima koji su se uhvatili u koštac sa ovim ogromnim problemom.

Dobili su "UberEats" vaučer od čitavih 10 dolara, a u mejlu je pisalo: "Prepoznajemo dodatni posao koji je uzrokovao incident 19. jula. I zbog toga, od srca zahvaljujemo i izvinjavamo se zbog neugodnosti".

Međutim, problem se pojavio kad je Uber posumnjao na potencijalnu prevaru.

"CrowdStrike" je potvrdio da je poslao vaučere od 10 dolara "saradnicima i partnerima" koji su pomogli korisnicima pogođenim neispravnim ažuriranjem softvera.

Podsetimo, IT kvar je paralisao 8,5 miliona računara širom sveta i doveo do haosa na aerodromima, u železničkom saobraćaju, u marketima, u bankama, otkazivanja bolničkih termina i prekida emitovanja TV kanala, preneo je Gardijan.

Radnici bezuspešno pokušavali da iskoriste vaučere

Neki korisnici vaučera naišli su na poruku o grešci kada su pokušali da ga iskoriste. U obaveštenju je pisalo da je vaučer poništila strana koja ga je izdala i da više nije uredan.

Portparol "CrowdStrika" rekao je da je Uber blokirao vaučere nakon što je sistem to prepoznao kao potencijalnu prevaru zbog "prevelikog korišćenja".

Inače, neuspešno ažuriranje softvera koštaće samo američke kompanije sa liste "Fortune 500" više od pet milijardi dolara. Među najgore pogođenima su bankarske i zdravstvene firme kao i avio-kompanije.

(EUpravo Zato/Index.hr)