Elektrodistribucija Srbije (EDS) uvela je novu digitalnu uslugu za prijavu očitanih stanja brojila u mobilnoj aplikaciji ED Srbije i na svom sajtu (elektrodistribucija.rs).
Na ovaj način korisnicima će biti omogućeno da sami dostave stanje mesečne potrošnje električne energije putem aplikacije.
Potrošači bi trebalo da instaliraju aplikaciju ED Srbije sa Gugl plej prodavnice ili da u internet pretraživaču otvore ovu stranicu na sajtu EDS-a.
Video-uputstvo je dostupno i na Jutjub nalogu Elektrodistribucije Srbije.
Za ispravnu prijavu potrebno je popuniti obeležena polja i dodati fotografije brojila na kojima se vidi stanje niže i više tarife, odnosno ukupno stanje za jednotarifna brojila.
Šifra mernog mesta ili ED broj mogu se pronaći u gornjem levom uglu na prednjoj strani računa za električnu energiju, a broj brojila na zadnjoj strani u tabeli sa očitanim stanjima.
Prijave očitanih stanja brojila mogu da se pošalju od 1. do 10. u mesecu, kako bi se ispoštovali rokovi za obradu i slanje podataka snabdevaču radi izrade računa.
V.d. direktora Elektrodistribucije Srbije Biljana Komnenić je istakla da se nova usluga uvodi kako bi se pratile potrebe korisnika.
"Modernizujemo mrežu i širimo primenu informacionih tehnologija u poslovanju sa ciljem da osiguramo pouzdano i stabilno napajanje električnom energijom i kvalitetne usluge za 3,8 miliona korisnika", istakla je Komnenićeva.
Korisnicima je, podsećaju iz EDS, već nekoliko meseci omogućeno i da direktno na mobilni telefon redovno dobijaju obaveštenja o planiranim prekidima u snabdevanju električnom energijom za naredni dan, u izabranoj opštini.
Mogu i da anonimno prijave neovlašćenu potrošnju električne energije.
Aplikaciju ED Srbije za sada mogu instalirati vlasnici telefona sa Android operativnim sistemom, a radi se i na razvijanju verzije za IOS, te će i vlasnici ajfon mobilnih telefona ubrzo moći da je koriste.
(EUpravo zato/RTS)