Prvog dana konferencije, na panelu posvećenom agencijama pod nazivom „Agencije u 2025: Reset, Reinvent ili Relevance? “, zapaženo učešće imao je Predrag Vojinović, kreativni direktor agencije Method, članice kompanije WMG. Na panelu je bilo reči o tome kako se tržište agencija u Srbiji redefiniše i u kom pravcu se kreće kreativna industrija u vremenu kada AI redefiniše procese, a tržište zahteva autentičnost i brzinu, kako ostati relevantan, kreativan i korak ispred promena.

Govoreći iz perspektive kreativnog lidera, Vojinović je istakao važnost balansiranja između doslednosti i eksperimentalne fleksibilnosti kao ključnih principa savremenog agencijskog rada. Posebno je naglasio potrebu kontinuiranog prilagođavanja tržišnim okolnostima koje diktiraju sve veću brzinu, efikasnost i relevanost.

DigitalDay
Predrag Vojinović, kreativni direktor agencije Method Foto: MARKO KAROVIC

Za uspeh savremene agencije neophodan je kontinuiran reset – ne radikalni, već svakodnevni. Samo uz tu vrstu introspektive i agilnosti možemo ostati relevantni. Lično mi je važno što sam deo kompanije kao što je WMG (Wireless Media Group), koja je suštinski posvećena transformaciji i brzom prilagođavanju. Verujem da je to jedini održiv pravac razvoja,“ rekao je Vojinović. Dodao je da se suštinski kvalitet u komunikaciji gradi iznutra: „Kvalitet mora biti u središtu svega što radimo – a on počinje od ljudi. Zato verujem da je razvoj ljudi, njihovih veština i potencijala, najvažniji pokretač svake agencije.“

U vremenu kad su pravila komunikacije fluidnija nego ikad, uspešne agencije su one koje prate trendove, ali ih istovremeno i razumeju i pretvaraju u priče koje su ljudima relevantne. Učešćem eksperata u panelima s ključnim temama, kompanija WMG (Wireless Media Group) potvrđuje svoju stratešku opredeljenost i posvećenost digitalnoj transformaciji.

(EUpravo zato/ WMG)