Serbia Business Run, održan 25. septembra na Adi Ciganliji, okupio je čak 9.337 zaposlenih iz 496 kompanija, ali i podršku od 600 navijača. Manifestacija predstavlja deo najveće serije trka među poslovnim ljudima u regionu, čime još od 2016. simbolizuje spoj sportskog duha, poslovnih veza i društvene odgovornosti.
Trku je podržala i Astra Zeneca, globalna biofarmaceutska kompanija sa ključnim doprinosom u pronalaženju, razvoju i distribuciji inovativnih lekova. U Srbiji je fokusirana na terapiju iz oblasti kardiovaskularnih, bubrežnih, metaboličkih i respiratornih bolesti, kao i onkologije.
"Kardiovaskularne bolesti (KVB) su vodeći uzrok smrti u Srbiji, ali i u svetu, one odnose više života nego svi oblici maligniteta zajedno. Postoji veliki broj različitih kardiovaskularnih bolesti, neke od njih imaju bolju, a neke lošiju prognozu. Srčana slabost je jedna od bolesti srca sa najlošijom prognozom," poručuju iz kompanije Astra Zeneca.
"Prevencija je ključni korak u smanjenju rizika od razvoja kardiovaskularnih bolesti. Uravnotežena ishrana, redovna fizička aktivnost i izbegavanje štetnih navika, kao što su pušenje i prekomerna upotreba alkohola, može značajno doprineti očuvanju zdravlja i prevenciji kardiovaskularnih oboljenja. Sakodnevna fizička aktivnost može nam pomoći da sačuvamo snagu svog srca. Zato je važno da mi danas iz sveg srca, trčimo za snagu srca. #ZaSnaguSrca - Astra Zeneca", zaključuju.
U tom duhu, staza dužine 5 kilometara omogućila je učesnicima različitih nivoa fizičke spremnosti da se uključe u izazov i svojim tempom daju doprinos u ovoj borbi. Na kraju trke učesnike je čekala podrška i paketi, čime je garantovan i dobar provod za sve, bez obzira na postignuti rezultat na kraju trke. Ovim je još jednom potvrđeno da poslovna zajednica i društveno odgovorne kompanije mogu zajednički doprineti zdravijoj budućnosti.
Promovisanje zdravlja zaposlenih i timskog duha upravo je ono što je povezalo i WMG fondaciju sa kompanijom Astra Zeneca.
(EUpravo zato)