Rok za prijave na jubilarni Festival društveno odgovorne komunikacije „Kampanje sa svrhom 2025“ produžen je do 28. oktobra 2025.
U konkurenciju ulaze kampanje realizovane tokom 2024. i 2025. godine, koje kroz ideju, strategiju, izvedbu i rezultate pokazuju kako komunikacija može konkretno doprineti boljitku zajednice i društva u celini.
„Kampanje sa svrhom“ predstavljaju prvi festival društveno odgovorne komunikacije u Srbiji i regionu, a jedan je od prvih takvih festivala u svetu. Dodela statueta Kampanje sa svrhom se održava svake godine na Međunarodni dan deteta – 20. novembar, podsećajući da svaka dobra komunikacija danas oblikuje svet koji želimo sutra.
Kampanje se prijavljuju u tri kategorije:
• YELLOW / SOCIAL – kampanje sa fokusom na socijalne teme
• GREEN / ECO – kampanje koje promovišu ekologiju i održivi razvoj
• RED / GENDER – kampanje koje zagovaraju rodnu ravnopravnost
Stručni žiri, sastavljen od vodećih profesionalaca iz oblasti komunikacija, biznisa i društvene odgovornosti, dodeliće priznanja u svakoj kategoriji.
Prvi put ove godine, biće dodeljena i posebna nagrada – Zlatni Grand Prix 2025, priznanje za najbolju kampanju festivala i simbol profesionalne izvrsnosti u društveno odgovornoj komunikaciji.
Festival se realizuje uz podršku kompanija koje prepoznaju značaj društveno odgovorne komunikacije i dele vrednosti na kojima festival počiva – dobrobiti deteta, pojedinca i društva u celini: Coca-Cola HBC Srbija, NLB Komercijalna banka i Henkel Srbija.
Novi rok i prijava
Novi rok za prijave: 28. oktobar 2025.
Više informacija i prijavni formular: www.kampanjesasvrhom.com
Prijave: kampanjesasvrhom@gmail.com
(EUpravo zato)