Konferencija je još jednom potvrdila status najvažnijeg regionalnog događaja posvećenog elektronskoj trgovini i digitalnoj transformaciji, sa ciljem da poveže vodeće stručnjake, kompanije i inovatore iz različitih industrija.
Na glavnoj sceni smenjivali su se domaći i međunarodni govornici, paneli i prezentacije, sa fokusom na nove tehnologije, promene u ponašanju kupaca i trendove koji oblikuju budućnost e-commerce tržišta.
"Veliko interesovanje i broj učesnika potvrđuju da e-commerce industrija u regionu nastavlja da raste i da postoji snažna potreba za razmenom znanja i iskustava. Ponosni smo što Xperience konferencija postaje centralno mesto okupljanja digitalne zajednice", izjavila je Ljiljana Ahmetović, predsednica E-commerce asocijacije Srbije.
Pored glavnog programa, učesnici su imali priliku da se povežu kroz brojne networking sesije i organizovane B2B sastanke, kao i da se upoznaju sa inovativnim rešenjima koja menjaju način na koji kompanije posluju i kupci donose odluke.
(EUpravo zato)