OBELEŽEN POČETAK ŠESTOG CIKLUSA PROJEKTA „ZASADI DRVO“: Cilj je milion posađenih stabala koja rastu u nove šume

Započeo je šesti ciklus projekta "Zasadi drvo", koji su pokrenule kompanije WMG (Wireless Media Group) i dm drogerie markt.

WMG

Zvanično je obeležen početak šestog ciklusa projekta "Zasadi drvo", koji su pokrenule kompanije WMG (Wireless Media Group) i dm drogerie markt. Ove godine pod sloganom "ZASADI DRVO – NA KORAK DO MILION" postavljen je ambiciozan cilj – sadnja dodatnih 200.000 sadnica do kraja aprila 2025. godine, čime bi se dostigla impresivna brojka od milion posađenih stabala.

Početak šestog ciklusa projekta "Zasadi drvo" obeležen je u Botaničkoj bašti predstavljanjem dosadašnjih rezultata, kao i budućih aktivnosti, u prisustvu partnera i ambasadora projekta, predstavnika diplomatskog kora, poznatih ličnosti i influensera.

Događaj su zvanično otvorile Irena Petrović, direktorka WMG fondacije, i Tanja Kostić, vođa tima za društvenu odgovornost i PR dm Srbija. Gostima su se obratile i ambasadorke projekta, glumica Hristina Popović i tekvondistkinja Aleksandra Perišić, a nakon uvodnih obraćanja uručene su zahvalnice partnerima i pojedincima koji su doprineli realizaciji projekta u prethodnim sezonama.

Kao i dosad, u okviru novog ciklusa projekta "Zasadi drvo" planirane su raznovrsne aktivnosti koje nastavljaju dosadašnju praksu, kao što su sakupljanje semena, ozelenjavanje gradova i školskih dvorišta širom Srbije, kao i edukativne radionice za najmlađe.

"Milionita sadnica simbolizuje trud"

O projektu su govorili predstavnici kompanija WMG i dm drogerie markt: Ana Aleksić, članica uprave WMG, i Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Ana Aleksić, članica uprave kompanije WMG, tim povodom je izjavila:

"Kada smo pokrenuli projekat "Zasadi drvo", imali smo viziju od minimum milion stabala i ona je delovala potpuno neostvarivo. Tokom godina, projekat se afirmisao kao jedna od ključnih inicijativa za očuvanje životne sredine u Srbiji ne samo naše kompanije već i naših partnera. Ove godine novi ciklus upravo otvaramo sa planom da zasadimo milionitu sadnicu, pet godina nakon početka. "Zasadi drvo" predstavlja mnogo više od inicijative za sadnju; to je pokret koji okuplja institucije, organizacije i pojedince oko zajedničkog cilja – stvaranje zdravijeg i zelenijeg okruženja za buduće generacije. U WMG kompaniji, koja je lider u oblastima digitalne transformacije i medija, svesni smo odgovornosti kada je reč o pokretanju, sprovođenju i promociji inicijativa u oblasti održivog razvoja i naglašavamo njihov značaj za budućnost, zbog čega je održivost postavljena kao prioritet u svim aspektima poslovanja WMG. Milionita sadnica nije samo broj, ona simbolizuje zajednički trud svih učesnika ovog projekta i predstavlja odraz kolektivnog truda naših partnera i volontera, a njen uticaj daleko prevazilazi puku statistiku. Saradnja sa dm drogerie markt, kao i sa brojnim institucijama, i uključivanje velikog broja građana potvrđuju rastuću važnost ovog projekta, a svaka posađena sadnica predstavlja naš zajednički trud i posvećenost. Verujem da zajedno možemo učiniti da milionita sadnica postane inspiracija za sve nas da aktivno doprinosimo očuvanju prirode. Zahvaljujući ovom projektu ne samo da sadimo drveće već i razvijamo svest o ekološkoj odgovornosti", zaključila je Ana Aleksić.

WMG 

"Kada se udruže snage, možemo postići velike stvari"

"Kao kompanija koja svoje poslovanje temelji na društvenoj odgovornosti, ponosni smo što smo 2019. godine započeli inicijativu "Zasadi drvo". Verujemo da sadnja drveća ne predstavlja samo ekološki čin već i simbol društvene odgovornosti kompanija koje prepoznaju važnost zaštite životne sredine. Ova akcija ukazuje na predanost zajednici i budućim generacijama, pokazujući da velike korporacije mogu igrati ključnu ulogu u očuvanju prirode. Sada, kada se približavamo ostvarenju našeg prvog MILIONA sadnica, osećamo duboku zahvalnost prema svima koji su nas podržali na ovom putu. Naša zajednička posvećenost i trud pokazali su da kada se udruže snage, možemo postići velike stvari”, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

WMG 

Podsetimo, tokom pet ciklusa projekta "Zasadi drvo", zahvaljujući partnerima i volonterima, posađeno je 800.000 sadnica na 400 lokacija širom Srbije. Posebnu pažnju posvetili smo ozelenjavanju gradova. Sadili smo na 27 gradskih lokacija, od toga čak pet u Beogradu, gde je posađeno 6.700 sadnica. Paralelno sa akcijama sadnje, realizovane su brojne druge aktivnosti: prikupljeno je osam tona semena, očišćena je divlja deponija kod Bačke Palanke koja se prostirala na dva hektara i pretvorena u zelenu oazu, gde je zasađeno oko 6.500 sadnica bagrema i sibirskog bresta, oslikana su dva murala na temu ekologije u Beogradu i Čačku.

U cilju edukacije i promocije ekološke odgovornosti kao uslova za stvaranje održive budućnosti, organizovano je 45 edukativnih radionica za predškolce, školarce i studente i plasirano više od 2.000 medijskih objava posvećenih ekologiji.

Projekat "Zasadi drvo" pokrenule su kompanije WMG (Wireless Media Group) i dm drogerie markt, a uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za šume, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, JP "Srbijašume", JP "Vojvodinašume", Pokreta gorana Srbije, Privredne komore Srbije, Botaničke bašte "Jevremovac", Biološkog fakulteta Univerziteta u Beogradu, Šumarskog fakulteta u Beogradu, Šumarske škole Kraljevo, Zavoda za zaštitu prirode, Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam i zaštitu životne sredine, Instituta za šumarstvo i JKP "Zelenilo Beograd".

(EUpravo zato)