Ostrvo koje Srbi obožavaju okreće se održivom i luksuznom turizmu: Žele da privuku što više turista sa dubljim džepom

Broj turista na Krfu raste, ali se menja i profil posetilaca - sve više luksuznih hotela i ekskluzivnih sadržaja privlači bogate putnike iz cele Evrope. Ostrvo se strateški okreće održivom turizmu.

Glifada Bič na Krfu Foto: Shutterstock/DaLiu

Plavo more, sunce, bogata kultura i istorija... To su samo neki od razloga zbog kojih je Krf visoko kotiran na listi najpopularnijih turističkih destinacija.

Zahvaljujući tome, broj turista na ovom grčkom ostrvu poslednjih godina neprestano raste.

Samo u 2024. godini, broj posetilaca porastao je za 7 odsto, čime je Krf ugostio skoro 2 miliona turista. Istovremeno, broj međunarodnih avionskih dolazaka porastao je za 32 odsto u odnosu na 2019, dok su dolasci trajektima skočili za 31 odsto.

Takođe, prema informacijama sa sajta Nikana.gr, Krf je među popularnijim destinacijama za turiste iz Srbije. Ovaj grčki ostrvo je poznato po bogatoj istoriji, prelepim plažama i kulturnim znamenitostima, što ga čini atraktivnim odredištem za srpske posetioce.

Pored svega vrednog što nudi, presudne su ipak pristojne cene smeštaja i prevoza "za svačiji džep" kao i jeftine avionske karte do ovog ostrva. 

Krf menja turistički pravac - manje gužve, više luksuza

Iako su simboli kao što je čuveno "Mišje ostrvo" i dalje glavne atrakcije koje godišnje privuku veliki broj stranih turista, lokalne vlasti su odlučile da promene strategiju razvoja.

Naime, cilj im je održivi turizam i privlačenje turista koji više troše.

Otvaranje ka novim tržištima ima važnu ulogu u tom procesu.

Najviše turista na Krf dolazi iz Velike Britanije, a slede Nemačka, Italija, Poljska i Francuska. Ove zemlje čine čak 75 odsto ukupnog broja turista na ostrvu.

Prema novoj strategiji, Krf želi da postane magnet za turiste iz celog sveta koji traže luksuzni odmor na mestu bogatom prirodnim lepotama, plažama i jedinstvenim atrakcijama.

Direktni letovi i luksuzni hoteli - mamac za imućne putnike

Veliku prednost predstavljaju direktne avionske linije, a trenutno na Krfu postoji 33 hotela sa pet zvezdica, kao i niz ekskluzivnih "boutique" hotela koji su prilagođeni zahtevnijoj klijenteli.

Turoperatori sve više ulažu u luksuzni smeštaj, prateći politiku ostrva da se distancira od masovnog turizma i okrene ka gostima sa većom platežnom moći.

(M.A./EUpravo zato/euronews.com)