"Čuvaj svoje srce kao što čuvaš svoj tim" AstraZeneca obeležila Svetski dan srca na utakmici KK Partizan

Tokom utakmice ABA lige u beogradskoj Areni, kompanija AstraZeneca je u saradnji sa KK Partizan obeležila Svetski dan srca kroz edukativnu i društveno-odgovornu akciju pod sloganom "Čuvaj svoje srce kao što čuvaš svoj tim".
Foto: Promo

U okviru kampanje posvećene prevenciji kardiovaskularnih bolesti, brojni navijači i posetioci imali su priliku da besplatno izmere krvni pritisak na posebno brendiranom štandu u foajeu Arene i da razgovaraju sa medicinskim radnicima o prevenciji srčane slabosti i zdravim životnim navikama. Veliko interesovanje publike pokazalo je da svest o važnosti očuvanja zdravlja srca raste, a mnogi su iskoristili priliku da dobiju praktične savete i edukativne materijale o prevenciji kardiovaskularnih oboljenja.

Foto: Promo

Akciji se pridružio i izvršni direktor KK Partizan, Mlađan Šilobad, koji je izmerio svoj krvni pritisak i time poslao poruku o značaju lične odgovornosti u očuvanju zdravlja.

Predstavnica kompanije AstraZeneca, Lidija Vasović, tom prilikom je istakla da su kardiovaskularne bolesti i dalje vodeći uzrok smrtnosti u svetu, ali da se redovnim kontrolama i preventivnim merama rizik može značajno smanjiti, kao i da je cilj kampanje da se građani podstaknu da redovno prate svoje vrednosti krvnog pritiska i vode računa o zdravlju srca.

Akcija je privukla veliku pažnju posetilaca i medija, a poruka večeri bila je jasna i snažna:

Srce je tvoj MVP - čuvaj ga!

Izvor: Kurir