U organizaciji kompanije Lisca i udruženja „Žena uz ženu“, u hotelu Metropol u Beogradu održan je poseban događaj povodom jubileja – 70 godina postojanja brenda. U fokusu proslave bile su žene koje, kako poručuju iz Lisce, inspirišu svakodnevno svojom snagom, istrajnošću i solidarnošću.
Simbolično, 70 žena okupilo se na ovom druženju koje je, kako navode organizatori, prevazišlo modne okvire i stavilo akcenat na međusobnu podršku i žensku snagu. Svaka gošća dobila je na poklon knjigu „Ožiljci od meda“ autorke Ane Dornik – zbirku ličnih priča o životnim izazovima, hrabrosti i nadi.
„Lisca nije samo proizvod. Lisca je odnos, prisustvo i podrška ženi – u svakom njenom trenutku“, istaknuto je tokom događaja, uz poruku da je brend uz žene ne samo kada slave, već i kada se suočavaju sa izazovima.
Ova inicijativa deo je šire strategije kompanije da se još snažnije pozicionira kao brend koji prati ženu u svim fazama života, podstičući zajedništvo, razumevanje i autentičnost.